Po pár měsíční pauze od F1 se Kimi Räikkönen vrací zpátky k závodění. A jeho fanoušci nemohou být šťastnější - od srpna se finský pilot objeví v NASCAR za tým PROJECT91.
Kimi si NASCAR už v minulosti vyzkoušel, konkrétně v roce 2011, kdy si dával pauzu od F1 a závodil především v rally (ta mu nevyhovovala, protože při ní nedochází k bezprostřednímu kontakt s dalšími vozy). Jeho zkušenost okomentoval takto "Je to něco, co bych si v budoucnu rád zopakoval. Tenhle typ závodění mě baví, je to skvěle," Sám Räikkönen dokonce přiznal, že původně hrozilo, že nebude závodit v F, ale v NASCAR, odradilo ho ale stěhování do Ameriky a také náročnost - oproti F1 se jede dvojnásobek závodů a je to psychicky i fyzicky velmi náročný sport.
Co je NASCAR Kdo viděl animák auta, bude možná vědět víc, než by tušil! Název je odvozený od zkratky slov - National Association for Stock Car Auto Racing a je největším svého druhu v Americe. . Proti sobě soupeří závodní speciály a místo standardního okruhu je vidíme na oválu. Nikoho asi nepřekvapí, že hlavní sídlo NASCAR je v Daytona Beach na Floridě! 5 NEJ technických informací o závodních speciálech NASCAR
_pneumatiky mají hladký vzorek a jezdí se na značce Goodyear, která se kdysi objevovala také ve Formuli 1
_šasi je z ocelových trubek, karosérie pak z karbonu a hliníku
_řízení má posilovač, řadí se manuálně
_auto je vybaveno ochrannou klecí s několika dalšími nezbytnými bezpečnostními prvky, jako např. systém HANS (head & neck support)
_auto bez řidiče a paliva musí vážit min. 1508kg, s řidičem a palivem minimálně 1565 kg